نگاره: ‏سخنی مهم با دوستان 

مطالب مهمی رو الان برای دوستان ذکر میکنیم و امیدوارم تا فردا پاسخ اونرو دیافت کنم

چند نکته رو در مورد ابهاماتی که بعضا پیش آمده توضیح خواهم داد .. 

قبلا هم تذکر داده بودم که هدف ما اطلاع رسانی صحیح است . برای اهل علم و کسانی که دستی در اوضاع و احوال جهان داشته و مسائل علمی رو ارزیابی میکنند محرز است که تغییرات آغاز شده ، و عمده مطالبی که ما در این پیج به اون پرداختیم همه دارای منبع علمی و موثق بودند.. بعضا به سبب کمبود وقت ، ایراداتی در نحوه رساندن اطلاعات به چشم میخوره که ماهم پوزش میطلبیم. 

نکته اول در مورد نیبیروست. 
در کامنتها هم بعضا توضیح دادم که هیچ دانشمندی تاکنون به خود اجازه نداده وجود این جرم رو تکذیب کنه چرا که مدارکی ارائه کردیم از ناسا و سازمان فضایی روسیه ، و تایید کامل سازمان فضایی روسیه در سال 2011 . 
نیز مدارکی در دست است که ناسا بیش از 60 سال پیش در مورد این جرم میدانسته و در دهه هشتاد بارها در روزنامه های کثیر الانتشار در ایالات متحده و اروپا در موردش سخن رانده. ولی به مرور که اهمیت نیبیرو و تاثیرات روشن گشت ، این برنامه جزو پروژه های سری قرار گرفت. پس از حادثه رازول در سال 1947 ، مقالات زیادی در مورد سیاره ایکس منتشر شد. در فایل پی دی اف که برای خیلی از دوستان در این چند روز ارسال شده همه مدارک آن موجوده. در روزهای اخیر وجود چند جرم مشکوک آسمانی در نزدیکی خورشید نیز سر و صدای زیادی به پا کرده و حتی روزنامه های جهان هم به این موضوع پرداخته اند.  بنابراین در وجود این جسم کسی تردید نداره و اغلب ابهامات برسر ویژگیهای جرم نامبرده است. 

در این مدت ایمیل های مختلفی از بعضی اهل نجوم و حتی اساتید دانشگاه به دستم رسید که اغلب اونها هم در مورد ویژگیهای نیبیرو تردید دارند نه وجود آن.. یکی از منابع بنده در طول یکسال اخیر برای تحقیق در مورد این سیاره ، احادیث شیعه بود که توصیفاتی دقیقا منطبق بر ادعای دانشمندان و تصاویر درز کرده از نیبرو بوده اند. یکی از این گزارشات رو بخوانید:


روز چهارشنبه 28 تیرماه مطابق با 18 جولای 2012

یک کشتی اکتشافی در مسیر اقیانوس آرام با پدیده جذابی در آسمان مواجه میشود.. فرانسیس ، که یک ستاره شناس انگلیسی است مشاهدات خود را بصورت زنده ضبط میکنه و برای چند شبکه اجتماعی میفرستد ولی هیچکدام از آنها این خبر را پخش نمیکنند.. در این فیلم اونچه از مکالمات این ستاره شناس با یکی از مسئولین کشتی در جریان است میاورم

او میگوید:

"متعجبم که چرا تلویزیونها و روزنامه ها گزارشات منو پخش نمیکنند.. مردم وقتی چند تا بادبادک تو آسمان میبینند میگن یوفو هستش ولی در برابر این پدیده سکوت میکنند.. الان نزدیک طلوغ خورشیده.. این پدیده رو برای بار دوم دارم گزارش میکنم در حضور خدمه کشتی.. شک ندارم که این همان سیاره X (نیبیرو) هست..

بار اول هم این گزارش رو چند روز پیش برای شبکه های خبری ارسال کردم ولی هیچ کدوم جرات پخش اونو نداشتند.. روزنامه ها همه جور خرافات رو درج میکنند ولی وقتی اسم نیبیرو میاد میگن نمیخوان وارد خرافات بشن. متاسفم

اونا میدونن اگه این خبرو اعلام کنند موقعیتشون به خطر میفته و نظم جامعه مختل میشه. من مسلمان نیستم ولی این پدیده رو بی ارتباط با افسانه های (روایات ) اونا نمیبینم.. اگر این پدیده در قطب شما دیده میشد وضع خیلی فرق میکرد چون اونجا مردم بیشتری زندگی میکنند . ده ها هزار نفر در شهر ما این پدیده رو برای بار دوم تماشا میکنند. اگر کسی خواست ایمیل بزنه تا اصل فیلم رو حدود یکساعت براش بفرستم ولی این دومین باره که این فیلم رو از یوتیوب پاک میکنند و الان هم گزارشات منفی در مورد فیلم قبلی من شروع شده ..."

سخنان بالا محتوای اون چیزی بود که فرانسیس از مشاهداتش میگه.. این کلیپ رو از اینجا نگاه کنید. 


http://www.youtube.com/watch?v=BB7wmNtB5Vg&feature=share

مطلب دومی که خدمت دوستان عرض میکنم سوالی است که دائما پیام میدن و از ما در مورد سه روز تاریکی سوال میکنند. چندین بار هم توضیح دادم ، سازمان ناسا هیچ اظهار نظر عمومی درباره سه روز تاریکی نکرده. ناسا اعلام کرده که یک انرژی قوی و ماگمای قدرتمند از طرف مرکز کهکشان به طرف لبه ها در حرکته. ولی در مصاحبه اختصاصی که با دوتن از دانشمندان ناسا انجام شد اونها در اظهار نظر شخصی خودشون  ذکر کردند که این انرژی میتونه برای زمین و مردم روی آن مضر تلقی بشه.  موضوع سه روز تاریکی یکی از اعتقادات مسیحیان است . آنان با  استناد به بعضی آیات انجیل اعتقاد دارند در آخرالزمان سه روز جهان در تاریکی فرو خواهد رفت و این رو یکی از نشانه های ظهور منجی و مسیح تلقی میکردند.. این اعتقاد با کشف جدید ناسا هیچ مغایرتی ندارد. فردا پست کاملی انشالله  در این مورد درج خواهد شد. 

مطلب آخر پستهای عقیدتی هستند که منبعث بر روایات آخرالزمانی شیعه تهیه شده و در پیج قرار میگیره. در طول این مدت هجمه هایی از طرف بعضی نابخردان به ما شد. اونها با شفاف سازی مخالفند. اغلب اونها عقیده دارند آقای خامنه ای ، همان سید خراسانی است و حتی عده ای ، ایشان رو در حد یک معصوم بالا میبرند . 
پیام ما به این نابخردان اینست که ما به شفاف سازی در زمینه مسائل اعتقادی ادامه خواهیم داد. دیگران خودشان آزادند که انتخاب کنند که حق با ماست یا شما.. !!
 خدمت دوستان عرض میکنم ما لفظی بنام سید خراسانی در روایات نداریم و این لفظ  در چند سال اخیر به  یکی از نمادهای تحریف روایات  در آخرالزمان بدل گشته  است. آنگونه که روایات بیان میدارند یمانی و سفیانی و خراسانی در یک روز خروج میکنند که تنها پرچم هدایت برای یمانی است. در هیچ روایتی گفته نشده که خراسانی ، سید است ولی در روایات متعدد از مقام و جایگاه یمانی اینگونه یاد شده که باید از او تبعیت کرد. بنابراین و بر طبق آیه اطیعوالله و اطیعو الرسول و اولی الامر منکم ، متوجه میشویم ، یمانی صاحب خلافت الهی و منصوص العصمة میباشد . چرا که مردم طبق آیه شریفه قرآن فقط باید از معصوم تبعیت کنند.  خراسانی هرکس که باشد پرچمش طاغوت است . بد نیست بدانید علائم قطعیه 5 تا هستند و خروج خراسانی حتی  جزو علائم قطعیه هم  ذکر نشده.. طبق روایات مشخص میشود که از خراسان یا ایران کنونی چندین دسته خروج میکنند که فقط یک پرچم هدایتگر است. که در پستهای مربوط به یمانی این روایات ذکر شده اند. 

هدف ما از تشکیل این پیج گرفتن لایک و مسائل دیگر نیست دوستان عزیز. هدف به مراتب مهمتر از اینهاست. پرداختن به مسائل علمی  و نجومی بدان سبب است که طبق روایات بیشتر علائم در آخرالزمان در آسمان و خورشید نمایان میشوند و پس از آن در زمین  نمود میابند. 
این پست تا فردا در پیج هست و هیچ پستی پس از آن گذاشته نمیشه. هرکس  منظور و نیت  ما  رو دریافت کرد پست رو لایک کرده و اطلاع رسانی کند . وگرنه قادریم در عرض چند ثانیه پیج رو حذف کنیم و شمارو با اراجیف و دروغهایی که در سراسر فیسبوک و دنیای مجازی انتشار میابند تنها میگذاریم.  والسلام و من اتبع الهدی  

_________________________________________‏